18 February 2014

I'm Officially A Mommy....!!!



Hai assalamualaikum semua. Blog dah lama terbiar..Masa memang mencemburui Dyh untuk menulis.

             Busy yang tak berapa busy. Di ofis, sibuk dengan kertas siasatan (IP). Baru naik kerja lepas habis berpantang, haaa nah amik siapkan 3 IP sekaligus. Apo nak dikato? Nama pun kerja makan gaji... so terima je lah...Saya Menurut Perintah. Orang lain yang satu pejabat goyang kaki, Dyh terkial-kial siapkan 3 IP tu...huhu. Dateline kena kejar...tu yg stress sikit. Ok, dah lari tajuk.

           Hehe...I'm officially a Mommy... Alhamdulillah... 8 Oktober 2013, Dyh selamat melahirkan seorang putera yang kini menjadi penyeri hidup Mommy dan Daddy dia.

              Isma Wajdi Bin Jazlan, nama diberi. Isma = Pemelihara. Wajdi = Kesayanganku, kerianganku, kekayaanku dan kekuasaanku.

             He is a clever boy with a cleft lip. Only cosmetic problem. Mommy Daddy redha dan terima ketentuan Ilahi, sayang. But sayang, itu bukan penamat. Mommy Daddy akan pastikan Wajdi terima rawatan yang terbaik. Alhamdulillah, Wajdi already in waiting list. Tunggu masa je untuk operate.

            Mommy Daddy doakan semoga banyak tisu yang tumbuh di kawasan yang sepatutnya agar doktor dapat bedah dengan cantik dan senang... Moga Wajdi selamat jalani pembedahan dan dipermudahkan segalanya. Ya Allah, ya tuhanku, berilah kesihatan yang terbaik untuk zuriatku ini. Juga moga Isma Wajdi membesar menjadi anak yang soleh, rajin solat, baik pekerti, bijak, petah berkata-kata, berguna kepada agama, bangsa dan negara. Wajdi jadi contoh yang terbaik untuk adik-adik ya, sayang.

Love, Mommy Wajdi.

2 comments: